Dragilor,

Sunteti in asteptarea Colectiei de Craciun pentru sezonul 2011 – 2012?  Pentru acest an, vom incerca sa atingem toate categoriile de Cadouri si Cosuri Cadou pentru segmentul Corporate, SOHO si de ce nu, Exclusivist. Drept urmare, vom avea Cadouri ce pot fi oferite cu usurinta clientilor fideli, partenerilor de afaceri si nu in ultimul rand angajatilor.

Pentru un acces facil la cadoul dorit ne-am gandit sa adaugam categorii precum Cadouri pentru Femei si Cadouri pentru Barbati.

Am alcatuit aceste categorii de Cadouri dupa ce am inteles ce anume ne determina sa oferim in perioada sarbatorilor si nu numai Cadouri?

Nimic mai simplu: Principiul Reciprocitatii

Acum cativa ani, un profesor universitar a incercat un mic experiment. El a trimis Felicitari de Craciun unui grup de oameni absolut straini. Desi se astepta la o oarecare reactie, raspunsul pe care l-a primit in schimb a fost uimitor: au inceput sa curga Felicitari de Craciun adresate lui, de la oameni care nu-l intalnisera si nu auzisera despre el niciodata.

Cei mai multi dintre cei care i-au trimis o felicitare de raspuns, nu au pus intrebari niciodata despre identitatea necunoscutului profesor. Acest studiu evidentiaza foarte bine actiunea uneia dintre cele mai puternice arme de influentare – Regula Reciprocitatii!

Daca o femeie iti face o favoare, ar trebui la randul tau, sa-i acorzi o favoare; daca un barbat iti trimite un Cadou de ziua ta, ar trebui sa-ti amintesti sa-i trimiti la randul tau, un Cadou de ziua lui.

Inchei aici acest mic studiu astfel:

Stim cu totii cum ca mai intai trebuie sa dai si apoi sa iei…si sa tot iei… si sa tot iei…!