Unde livrati?
Da este adevarat! Livram in TOATA lumea, inclusiv ROMANIA. Produsele dumneavoastra sunt expediate din depozitul nostru situat in Constanta, Strada Varful cu Dor, 26, Depozitul Gourmet GIFT.
Suntem in cautarea de spatii logistice si de depozitare suplimentare, la nivel national, pentru a servi clientii noștri mai bine.
Cat costa transportul?
Costul transportului este afisat pe factura proforma aferenta comenzii dumneavoastra. Acesta este calculat automat in functie de volumul, greutatea si destinatia de livrare a comenzii dumneavoastra. La acest cost, in functie de optiunile dumneavoastra de livrare,: livrare cu prioritate pana in ora 10, respectiv livrare cu prioritate pana in ora 12, se pot adauga taxele aferente.
Cat dureaza transportul?
Aveti posibilitatea sa va alegeti firma de curierat prin intermediul careia doriti sa va livram comanda.
Comenzile sunt expediate prin servicii de posta si curierat de prima clasa, fie prin intermediul TNT Romania, fie prin intermediul NEMO Express Curier.
Comenzile sosite pana la ora 14.00 cu optiunea de plata ramburs sau plata cu cardul prin intermediul aplicatiei NETOPIA – MobilPay vor fi expediate prin curier in 24 de ore, in cazul in care nu solicitati in mod expres livrarea la o alta data.
* Timp estimat de livrare:
- 24 -48 de ore prin intermediul TNT Romania. Contra-cost, va oferim posibilitatea livrarii cu prioritate pana in ora 10, sau pana in ora 12.
- 24 – 48 de ore prin intermediul NEMO Express Curier
Cum imi urmaresc comanda?
Veti primi un e-mail de confirmare odata ce comanda dvs. a fost procesata la adresa de e-mail furnizata in momentul efectuarii platii. Daca exista o problema cu numarul de urmarire sau livrarea pachetului, va rugam sa contactati direct curierul inainte de a ne contacta.
In cazuri rare, este posibil ca informatiile de urmarire sa nu se actualizeze, dar veti primi in continuare comanda.
Numere de suport urmarire comenzi
- TNT Romania 004 021 3034567
- NEMO Express 021 9392* Apasati 1 -Status Comenzi, Apasati 2 – Reclamatii